• دوشنبه ١٣ آذر ١٤٠٢-١٠:٢٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٠٤٥
در منطقه 11 برگزار شد:

جلسه دیدار مردمی اقراریان با شهروندان منطقه در مسجد امام رضا (ع)

دیدار مردمی "خدمت در مسجد" با حضور رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه۱۱، نمایندگان مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، مدیران شهری منطقه و شهروندان در مسجد امام رضا (ع) ناحیه۳ منطقه۱۱ برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان، رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورای اسلامی شهر تهران در این نشست صمیمانه با شهروندان گفت: یکی از توفیقاتی که خداوند به ما عطا کرده، خدمت به مردم در شورای اسلامی شهر تهران به عنوان منتخبین و نمایندگان مردم است. 
وی ادامه  داد: شورای ششم از ابتدا سعی داشت از طریق توسعه ملاقات های مردمی با محوریت مساجد، اقدامی جدی برای رسیدگی به مشکلات و مسائل زندگی شهری شهروندان انجام دهد.
اقراریان به ماهیت حقوقی برخی مشکلات شهروندان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه برخی از مسائل، مرتبط با مباحث حقوقی است به همین منظور حضور و همراهی کارشناسان حقوقی و وکلا برای حل و فصل موارد مطرح شده و ارائه مشاوره در دستور کار «دیدار مردمی خدمت در مسجد» قرار دارد.
رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به معضل آلودگی هوا در شهر تهران، خاطر نشان کرد: یکی از اقدامات مهم در این خصوص، موضوع برقی سازی و توسعه حمل و نقل عمومی است. 
اقراریان ادامه داد: در این دوره، حرکت به سمت برقی سازی وسایل حمل و نقل عمومی در شهر تهران در دستور کار قرار گرفت و در همین راستا، تفاهم نامه و انعقاد قرارداد ۶ هزار دستگاه اتوبوس که سه هزار دستگاه تولید داخل و ما بقی نیز توسط تولید کننده خارجی انجام خواهد شد.
وی افزود: بخشی از این واردات در حوزه اتوبوس، ون و موتور سیکلت صورت می گیرد که موتور سیکلت ها و بخشی از اتوبوس ها برقی هستند و امیدواریم با این اقدامات بخشی از بار ترافیک حمل و نقل عمومی را کاهش دهیم.
در این جلسه، به برخی درخواست های عمومی و شخصی شهروندان با حضور مدیران شهری، قضایی و انتظامی رسیدگی شد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: